gasque abstinens

Då var man inne på sista jobbarveckan, och den är fullspäckad även på kvällarna.

Just nu är jag så trött att jag skulle kunna somna där jag sitter.. tror det beror på att jag gick upp 5:45 och precis ätit massa pannkaka. Jag kanske börjar bli som småbarn och äldre som sover efter maten. Men som tur är har jag 2 lediga veckor efter jag har jobbat färdigt, då ska jag ta igen mig. Den 25e går flyget tillbaka till huvudstaden, och jag längtar!

Då blir det att börja gasqua igen! Undrar om man kommer ihåg låtarna efter en hel sommar utan gasquer..
"Jag vill börja gasqua vart fan är min flaska, vem i helvete stal mig butelj? Skall törsten mig tvinga en TT börja svinga, men för fan bara blunda och svälj. Vilken smörja, får jag spörja? Vem för fan tror att jag är en äälg... " Ja okej, den kommer jag iaf ihåg. ;)

Nu är lunchen snart slut, och då måste jag se till att rycka upp mig så jag inte somnar.

Efter jobbet ska jag träffa massa folk och spela fotboll! Ska bli skoj :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Jaa Jennie kom tillbaka! Jag saknar dig här nere!!! :(

2010-08-12 @ 00:59:22
URL: http://theblackdream.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, snygg text ;)

2010-08-17 @ 11:11:09
URL: http://emmaisaksson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0