Skrivet på planet

Då sitter jag på flyget ner mot huvudstaden igen.

Den här sommaren har gått riktigt snabbt! Det känns som att det var förra veckan jag sa hejdå till Malin i Bollnäs på vår resa hem från Stockholm.

Fast tänker jag efter så har jag hunnit med ganska mycket.

Jag har jobbat på ett jobb jag tycker om med härliga människor.
Jag har träffat familjen och ätit diverse middagar. Allt från surströmming till 3-rätters på restaurang.
Åkt motorbåt i Piteåskärgård.
Jag har umgåtts med mina underbara kompisar och gjort alla de möjliga saker.
Festat (Återföreningsfest med tjejerna, 20-årsfest, midsommar och PDOL är ett urval)
Haft kräftskiva och sovit över i Sannas stuga. Fiskat. Vindsurfat. Grillat. Rott i Lillpiteälven. Golfat. Promenerat. Fikat. Shoppat.
Listan kan göras lång.     


Vi har även kommit fram till att vi är ett grymt tjejgäng. Vi får ofta höra att vi är så bra som har kontakt och umgås så mycket även efter högstadiet.
Vi är bra vänner, har alltid varit det och kommer alltid att vara det (hoppas jag) även om vi är väldigt olika, som tjejerna i SATC. Så vi har även kommit fram till vem som är mest lik vem i serien. Jag var tydligen en Charlotte.
Detta har fått mig att vilja se serien (som jag måste vara den enda tjejen i universum som missat). Så nu är jag inne på 3e säsongen. ;)

Och där tändes lampan för säkerhetsbältet, bäst att jag stänger av datorn!
Bye


Kommentarer
Postat av: Emma

Känns konstigt att du inte är här längre.. jag hade på något sätt förträngt att typ alla skulle flytta igen!

Hoppas du får en grym höst i huvudstaden! :) KRAM

2010-08-28 @ 20:35:18
URL: http://emmaisaksson.webblogg.se/
Postat av: Dorith

Hej!

Ja, nu är du i storstan igen. Förstår med delade känslor, det går säkert bra. När du kommit in i den snabba lunken där nere, vips är det jul.

lycka till nu i höst, ha så kul. Kramar!!

2010-08-29 @ 21:03:16
Postat av: Jossä

Vi kommer alltid vara kompisar. Om någon inte vill så ska jag tvinga den! Jag fungerar inte utan er! Vi har bokat nu. Den 22a ses vi! :D

2010-09-01 @ 19:21:04
URL: http://livetieslov.blogg.se/
Postat av: lina

Jennie, jag har lagt ut några bilder på dig på min blogg som jag har redigerat. Kolla på dom någon gång då du har tid.

PUSSSSSS!

2010-09-03 @ 16:27:05
URL: http://liinaab.blogg.se/
Postat av: Mirja

Men nog var det en lång resa ner till Stockholm. Kram

2010-09-10 @ 19:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0