panik

Jag har muntrat upp mig sen sist. Det var en jobbig kväll.

Nu sitter jag på jobbet och väntar på ett COD-prov som ska bli rumstempererat. I övrigt är jag helt klar så det är lite långtråkigt. Då tänkte jag att jag kan ju (för ovanlighetens skull nu på sommaren) uppdatera min blogg. 

(Yes, där nådde provet 44 gader)

Jag är glad men velig. 
Taggad inför det som är kvar av sommaren och ångestfylld inför att den snart är slut. 
Samtidigt som jag ser framemot Sthlm och allt vad det innebär är det tråkigt att lämna allt och alla här uppe. Mitt vanliga bekymmer då jag ska resa upp/ner alltså ;)
Jag kommer nog aldrig komma över det, och det är väl lika bra?
Då får jag alltid längta.

Jag har fyllt 20, haft en grym födelsedag och gått på systemet för första gången i mitt liv.
Umgåtts med kompisar, men inte så ofta som jag önskat. Att jag går upp så tidigt varje veckodag gör att jag inte kan vara uppe så sent på kvällen. Annars blir jag ett vrak.

Jag har även insett att Stolthet och Fördom är en underbar film som jag sett flera gånger på sista tiden. Kanske man ska läsa boken? Jag vet dock inte om jag har tid...

Ikväll ska jag låna ut nycklarna till mammas kompis som ska låna min lägenhet i Sthlm. Det är ju bra att den blir lite ompysslad efter att ha stått tom så länge. 
Sen känner jag att jag kanske borde boka en resa ner!? Panik.. Jag fattar inte vars tiden tagit vägen!

Jaja. Sånt är livet :)
Nu ska jag kolla till mitt prov och göra klart för idag.

  

Kommentarer
Postat av: Malin

Jaa det är verkligen bra att vi får träffas så snart! :D jag längtar som tusan! :) ååh vilket grymt år vi ska ha! (Måste ha ett bra år iaf tycker jag ;P)

2010-07-21 @ 22:55:02
URL: http://theblackdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0