piteå

Har haft två bra dagar här i Piteå. I tisdags tog jag först igen lite sömn. Sen blev det ett besök till centrum och senare balen. Vad fina alla var!

Här är Pilla och Robin:



Då vi tyckte att vi sett alla vi kände for vi till Sandra och Jockes nya lägenhet, och sedan spelade vi kubb tjejerna mot killarna, och volleyboll hortlax mot byborna. Riktigt kul faktiskt :)




Igår blev det även då ett besök till stan, nu med Angelica. Sedan umgicks jag med min familj som jag inte träffade nästan nå i tisdags eftersom att jag kom hem då alla hunnit gå och lägga sig.

Nu är jag rastlös. Jag har ingen bil så jag kan inte åka och hälsa på någon heller. Men som tur är kommer Emma hit snart :) det var grymt längesen jag träffade henne! Sist var nog i februari..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0