Vårruset

Nu har jag och Malin spenderat kvällen med Peter Siepen på vårruset! Jäkligt kul :) Mitt första riktiga lopp, och det var inget litet arrangemang, 19000+ deltog!
Jag hatar egentligen att springa, men gör det ändå. Fast idag gick det väldigt lätt! Man blev så pepp av alla runt omkring, dessutom var det livemusik längst vägen och jag tror det var bra psykiskt att man sprang om folk hela tiden!
Då vi var vid mål kändes det som att, shit är det redan klart?
Nästa gång får det kanske bli tjejmilen istället ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe jag har lyckats få dig att springa lopp :D du som va så anti när jag nämnde det första gången.. ;) men duktiga va vi allt! :D

2010-06-01 @ 22:46:26
URL: http://theblackdream.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hahah ;D ja det är bra!

Joo, superduktiga.

2010-06-01 @ 22:56:50
URL: http://jennniieb.blogg.se/
Postat av: Mirja

Så skönt för att ni fått rensa era hjärnor efter alla tentor. Kram

2010-06-02 @ 07:34:12
Postat av: Dorith

Så bra att ni ser annat än böcker!!

Vårruset är bra för hjärncellerna som nu behöver lite semester.

Vi ses snart!

Kram

2010-06-03 @ 21:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0