Aktiv bakisdag

Igår hade jag massa energi, trots en natt med ganska lite sömn. Rastlös som jag var hoppades jag att Malin skulle vilja ta promenaden runt Brunnsviken som vi har pratat om länge. Vi gjorde ett första försök att hitta rundan i vintras, men gick vilse.

Efter att jag hade legat i solen ett tag och väntat svarade Malin äntligen och hon var sugen! :D

Jag tog min cykel och cyklade till henne, vi tog en lång promenad runt Brunnsviken. Över 3 timmar tog det! Men då tog vi oss en lite smörgåspaus i Hagaparken också. Vad vacker det var! Stockholm växer mer och mer i mina ögon ju längre tid jag är här. Det kändes verkligen inte som att man var mitt i en storstad med massa skog, vatten, klippor, djur osv. Men sen helt plötsligt var man vid motorvägen och massa bilar brummade förbi.

En inte så trevlig sak var dock att även nudisterna verkat hitta ut. En gubbe låg där på en klippa vid stigen och njöt av solen, utan kläder...

Sedan cyklade jag hem, tog mig en snabb dusch och ett paket nudlar och så cyklade jag till skolan och gjorde fysik.. Känns aldrig som att detta kommer att ta slut.. men som tur är så vet jag ju att det inte är så länge kvar.

Här är några av Malins bilder från i Lördags:




Kommentarer
Postat av: Pappa

Vad duktiga ni är!

Roligt att ni kan hitta på trevliga omväxlingar från skolarbetet.

Jag kanske hinner färdigställa mina arbeten i din sommarlya hos farmor & farfar innan du kommer, jag ser snart ljuset i tunneln på det projektet. Men du kanske inte behöver flytta dit samma dag som du kommer?



//Ha det bra och lycka till...

2010-06-01 @ 12:39:12
Postat av: Jennie

Tack :)

Det låter toppen, bra jobbat!

Nej jag behöver inte flytta dit direkt, men skulle vara skönt att få klart allt innan jag börjar jobba :)



2010-06-01 @ 16:46:03
URL: http://jennniieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0