grandfinale och sommar

Igår träffade jag Dorith och Anki som är på semester här i sthlm och sedan åkte jag till skolan för att förbereda för bergsspexets grandfinale. Jag sminkade några skådisar.

Efter att ha sett på spexet var det dax för gasque (3 rätters) och efterkör i hardox. Det blev en riktigt lyckad kväll!

Idag vaknade jag och Linnea (som sov över efter grandfinale) till en riktig sommardag!
Årets första riktigt heta dag. Fy vad härligt det har varit! Jag har varit vid mitt smultronställe (en bänk vid en sjö i skogen) och pluggat i bikini.

Sedan har jag även hunnit tvätta massa tvätt idag, och sprungit ett varv på elljusspåret. Nu väntar tyvärr en hel hög med disk och ännu mer plugg.. men sen ska jag faktiskt belöna mig med en film ;)

Här är ett urval från grand finale:

Jag och Fredrik har skedkrig och Malin och Lukas verkar också kriga lite.. ;)



Kommentarer
Postat av: Mirja

Vad du verkar ha blivit brun. Är ditt smultronställe som gjort det?

2010-05-16 @ 11:39:05
Postat av: Fei

Tack för i fredags! det var superkul:)

2010-05-16 @ 12:30:08
URL: http://feisreality.blogspot.com
Postat av: sandra

Vad brun du är! :)

2010-05-16 @ 15:35:38
Postat av: Jennie

Jo jag är förvånad själv! Trodde inte att jag var så brun. Smultronstället är nog en anledning ;)



tack själv Fei!

2010-05-17 @ 08:10:52
URL: http://jennniieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0