idiot-idiot-IDIOT!!!

Jag är så förbannad just nu! Jag fattar ingenting! Att det finns hemska människor visste jag väl egentligen, men jag har inte riktigt förstått det.. man vill inte förstå.

Jag vet inte om jag riktigt förstår nu heller, men det finns en människa som gjort något dumt, korkat, hemskt, elakt, egoistiskt, respektlöst, oförlåtligt, FRUKTANSVÄRT mot en fantastisk person.

Jag kan inte annat än hata denna usla människa! Jag har aldrig träffat dig och kommer förmodligen aldrig att göra det, men jag hoppas att du ruttnar i en cell en vacker dag! Hade jag träffat dig nu skulle jag gladeligen slå dig gul och blå (och jag är emot våld, jag har aldrig varit våldsam men DU förtjänar STRYK!)

och nej, jag berättar inte vad som hänt, ville bara få ur mig lite ilska!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jennie då,,,=) Bra du släpperut din ilska....Jag blev själv frustrerad igår,,Läste på AF om män som mördat sina kvinnor...hur dom manipulerade psykologerna som skall vara utbildade...http://www.aftonbladet.se/nyheter/153kvinnordodade/article7107658.ab



Från Af "Juha dödar Johanna med kniv natten till midsommarafton. Hon gjorde slut, tror åklagaren. Han täcker kroppen med täcken. Försöker trä tillbaka förlovningsringen på hennes finger.



Efteråt: berättar psykologen att Juha inte gått i sammanhängande terapi sedan 2006. Någon hot- eller riskbedömning gjordes aldrig. På Juhas begäran skrev psykologen intyg 2008 och 2009.



Flera bedömare i Kriminalvården lät sig övertygas om att Juha svarat på behandling och höll sig nykter.



Nu vet vi att Juha drack under permissioner. Han lyckades lura hela systemet.



Juha är åter dömd till livstids fängelse – för mordet på Johanna."



Då känner man bara en så jäkla ilska....Sen tänke rman på Marie o Glenn...



Var är samhället på väg ????



Var rädd om dej..Vi ses snart =)



Kram

2010-05-12 @ 07:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0