tentaveckan fortsätter

Nu är en tenta avklarad, och det gick nog bra.

Gårdagen bestod (förutom tentan mellan 8 och 13) huvudsakligen av mekanikplugg, och även denna dag har jag pluggat mycket mek. Hoppas det går vägen imorgon. Jag känner att jag börjar få ganska bra koll, men en pluggdag till hade varit bra. Jag får helt enkelt göra vad jag kan och hoppas på det bästa.

Jag har dock hört att dom på mekanikinstutionen är superpetiga då dom rättar! Missar man ETT vektorssträck (ett sträck över en bokstav) drar dom en poäng. Problemdelen består bara av 4 uppgifter som maximalt kan ge 3 poäng var så 1 poäng är ju tyvärr ganska stor andel..

Efter mek.tentan imorgon ska vi stanna på skolan för att börja med inget mindre än fysik-tenta-plugg! Yey..
Ingen rast och ingen ro..

Annars har jag inte så mycket att säga förutom att en hushållerska under tentaveckan hade varit en bra grej, och jag längtar tentapuben, Piteå och SOMMARLOV!



Kommentarer
Postat av: Mirja

Lycka till nu imorron. Håller tummarna

2010-05-25 @ 21:56:01
Postat av: moster

det kommer säkert gå bra =) Kram....

2010-05-25 @ 22:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0