uppdatering

Jag har inte så mycket nytt att komma med.. nu är det PLUGG som gäller. Jag känner än så länge att jag har ganska bra disciplin, hoppas bara att det kommer att hålla i sig fram till nästa lördag.

Lite uppdatering på vad som hänt:
- teoridelen (KSn) på mekaniken gick över förväntan! Nu har jag "bara" 2,5 tentor nästa vecka.. det är fortfarande för många men bättre än 3. :P
- KSn i flervarre gick också bra. Jag har nu 12 poäng i ryggen då jag går till tentan ;D
- jag har världens gulligaste mormor som överraskar mig med paket på posten! :) Igår fick jag mat, kex och ost med olika tillbehör, choklad och nötter ;D Perfekt till tentaplugget! (av någon anledning vill jag helst tugga på något då jag pluggar)
- Det är högsommar här! Nästan för varmt... fast man ska inte klaga. Sen är det även supersolig, grönt gräs, löv på träden och det blommar!


Kommentarer
Postat av: Monkan

Hej !!!



Hoppas din duktiga disciplin håller nu kvar tills du har lov =) Det är inte länge kvar innan du får "sommarlov" Vi har haft en underbar o varm vecka snart,,,Igår badade vi för första gången,Jag tog mej t o m 2 dopp i poolen =) Det har varit underbart nu men tyvärr så har naturen inte hunnit med,det är översvämmningar i älvarna och vissa vägar har blivit förstörda uppe i fjällen. Du kanske har läst det,sett på tv el så har någon berättat det =)

Snön har inte hunnit försvinna så det har rasat ner o vissa vägar har blivit förstörda....



Idag är det liak fint igen ska strax gå ut plocka till torka av borden,stolarna och sen slappa i hammocken =)



Visst är det bra med en mormor,,,jag var hos mamma då hon fixade din mat...Hon är snäll,,men ibland bara för jobbig =) hahaha Jag älskar min mamma,,,o pappa så klart,,,dom ställer upp i ur o skur =)



Många kramar från mej till dej....ses snart ...



Moster



2010-05-20 @ 10:09:03
Postat av: Jennie

Härligt att ni fått igång poolen! Jag måste ju bada där i sommar! Har ju aldrig hunnit testa den.



Kraam!

2010-05-25 @ 18:22:32
URL: http://jennniieb.blogg.se/
Postat av: moster

Klart som korvspad ...du kan ju komma fröbi någon gång efter du jobbat i sommar o ta ett dopp =) Moster bjuder dej gärna på midag med familjen också,,om du kommer =) Klart du får komma annars också ...



Kram.

2010-05-25 @ 22:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0