ork och tidsbrist

Jag vet, jag har varit väldigt inaktiv på sistone. Jag har bara inte haft tid eller ork. Det är väldigt mycket just nu, och jag hinner inte alls allt det jag vill. Dock så gillar jag att ha mycket att göra, men när jag väl är ledig så behöver jag lite tid för att bara göra det som jag måste ibland, ingenting. Så blogguppdateringar, telefontamtal, träning och dyligt har blivit lite lidandes.

Men ni där uppe i norr ska veta att jag saknar er, och allt vad sommaren innebar.
Samtidigt så trivs jag ju superbra här, och mina stockholmare, ni är så fina!
Kan inte alla bara flytta till mig så jag slipper sakna nån hela tiden!?

Dock så är jag aningens stressad av allt i skolan. Jäkla skittermin! Längtar tills den är över. Och tills kurserna är avklarade.. vilket förmodligen inte blir så snabbt som jag skulle önska. Men det löser sig alltid :)

Det händer mycket roligt också! Partychicksen är återförenade ;)
I fredags var det t.e.x nollegasque. Grymt kul! Vi var några hyttor som hade tränat in en dans till beat it som vi jycklade med. :D

Sen så har jag haft besök av pappa förra veckan, och mamma och Lina just nu. Vilket är jättekul!

Och en sak till, jag röstade idag för första gången någonsin till riksdagen. Vad jag röstade på är dock hemligt ;)


Kommentarer
Postat av: Kristofer

Bra gycklat, riktigt coolt. Vi förväntar oss Thriller på Bergslusse nu ;-)

2010-09-20 @ 23:32:19
Postat av: Dorith

Skönt höra, du är dej lik. Bra att inte bara mötas av "skrivet på planet". Kämpa på, ni verkar ha kul, och snart har du säkert fixat så du har ALLA kring dej!

Kram!!

2010-09-21 @ 15:44:26
Postat av: Monika

Hej !!



Nu var det ett tag sen jag tittade in hos dej.Förstår att det kan vara fullt upp,men se så här då...Tiden går mkt fortare.Skulle önska den gick super fort för oss..Vi har ju bokat en resa nu till sommaren.dagen efter examen drar vi till Kreta hela familjen.och du får bo hos oss om du vill.Mormor o morfar ska ha hunden....



Sen är det ju dags att resa ner till Stockholm =) Hoppas vi kan ses....



Kram Moster

2010-10-01 @ 10:59:44
URL: http://www.monika-mitt-liv.blogspot.com/
Postat av: lovisa

fin ehader! spelar du gitarr?:)

2010-10-01 @ 11:21:52
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0